Verzending & levering

Houd voor artikelen die op voorraad zijn rekening met 1~3 dagen extra verwerkingstijd in het magazijn voor de totale geschatte levertijd. Voor sommige schoenen duurt het 5 dagen langer om te verwerken.

Zodra de bestelling is verzonden, wordt er een e-mail met een trackingnummer naar het e-mailadres van je bestelling gestuurd.

Als je de e-mail met de verzending niet hebt ontvangen:

  • Controleer of het e-mailadres onjuist is.
  • Controleer of de e-mail in je spammap terecht is gekomen.
  • Controleer de status van je bestelling in je account om te zien of deze is verzonden.

Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, stuur ons dan gerust een e-mail op  Klantenservice@purevol.nl

Tracking updates can be delayed when the parcel is:

  • Opgehouden door overmacht, zoals extreem weer, scheepvaartbeperkingen, stakingen, enz.
  • Doorlopen van lokale inklaringsprocedures.

Als je je artikel(en) niet hebt ontvangen:

  • Controleer of de adresgegevens van je bestelling onjuist zijn;
  • Neem contact op met het koeriersbedrijf voor meer informatie;
  • Controleer je brievenbus of vraag je buren of zij het pakket namens jou hebben ontvangen.
  • Wacht nog eens 48 uur. Pakketten kunnen in zeldzame gevallen tot 48 uur voor aankomst worden afgeleverd.

Als je het artikel niet binnen 3 werkdagen nadat je bestelling is afgeleverd hebt ontvangen, stuur ons dan gerust een e-mail. at Klantenservice@purevol.nl (met bestelnummer en reden).

Als je bestelling nog niet is verzonden, moeten we je adres kunnen bijwerken, zolang het land/locatie van levering hetzelfde blijft.

We kunnen het land/de locatie van levering niet wijzigen.

Neem dringend contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@purevol.nl (met bestelnummer & reden) als je je afleveradres moet wijzigen.

Standaard koeriers kunnen tot 48 uur nodig hebben om informatie te genereren op hun trackingwebsite en updates zijn niet continu.

Als de trackinginformatie langer dan 5 werkdagen niet is bijgewerkt, laat het ons dan weten zodat we een onderzoek kunnen instellen bij de verzender.

Als je bestelling niet op de verwachte datum is aangekomen, vragen we je vriendelijk om nog eens 10-14 werkdagen te wachten om rekening te houden met douanecontroles of mogelijke vertragingen bij de post in jouw regio.

Als de bestelling dan nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met ons op zodat we een onderzoek kunnen instellen met onze verzendpartner.

Het onderzoek naar een luchtpostpakket kan tot twee weken duren.

Als om welke reden dan ook wordt vastgesteld dat het pakket tijdens het transport verloren is gegaan, wordt het volledige bedrag terugbetaald.

Als je merkt dat de levering van je pakket niet is gelukt, controleer dan je verzendadresgegevens die op de bevestigingsbrief staan vermeld. Als het adres correct is, raden we je aan eerst contact op te nemen met het logistieke bedrijf, omdat dit de meest effectieve manier is om je pakket te vinden en een nieuwe levering te regelen.

Een bestelling kan worden teruggestuurd naar de afzender of worden geweigerd om een van de volgende redenen:

Een adres is ongeldig of er ontbreekt informatie,Een adres is ongeldig of er ontbreekt informatie,De vervoerder is niet in staat om uw pakket te leveren.De bestelling wordt geweigerd door de klant op het moment van levering.Houd er rekening mee dat we geen verantwoordelijkheid nemen voor verloren, misplaatste of onjuist geleverde zendingen als de adresinformatie die is verstrekt onjuist is op het moment van aankoop.

Retourneren & terugbetalen

Neem rechtstreeks contact met ons op via klantenservice@purevol.nl (met bestelnummer & reden) binnen 100 dagen na de datum van ontvangst van het/de artikel(en).

Houd er rekening mee dat jij, als klant, alle verzendkosten voor het retourneren draagt, tenzij de originele producten defect zijn.

  • Stuur de artikelen niet terug naar het adres van de afzender,
  • maar accepteer geen retourzendingen zonder eerst contact met ons op te nemen.

Voor geretourneerde artikelen kan het tot 21 werkdagen duren voordat het geld is teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode, omdat de onderstaande stappen moeten worden gevolgd:

1- Verzendtijd om terug te komen naar ons magazijn

2-Verwerking en inspectie voor goedkeuring van terugbetaling

3- Autorisatie aan financiële afdeling om terugbetaling uit te voeren

4- Het kan tot 7 werkdagen duren voordat het geld is teruggestort op je betaalmethode zodra onze financiële afdeling de terugbetaling heeft verwerkt.

Mocht je terugbetaling niet binnen de 21 werkdagen zijn verwerkt, stuur ons dan het trackingnummer van het geretourneerde pakket zodat we dit verder kunnen onderzoeken.

BETALINGEN & PROMOTIES

Use this section for any descriptive text you need to fill out your pages or to add introductory headings between other blocks.

We accepteren alle grote debitcards en creditcards zoals IDEAL, Bancontact, Visa, MasterCard, American Express en andere betalingsmethoden zoals PayPal. Tijdens het afrekenen worden de ondersteunde betaalmethoden op het scherm weergegeven.

U bent ervoor verantwoordelijk dat alle producten die u bestelt voldoen aan de importregels en -voorschriften van de staat en de federale overheid. U moet betalen voor de Producten (inclusief alle toepasselijke leveringskosten, toepasselijke tarieven, belastingen en inklaringskosten).

Er kan slechts één kortingscode worden toegepast op elke bestelling. Als je coupons hebt met een toekomstige vervaldatum, bewaar ze dan voor de volgende keer dat je bestelt!